I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 29, 2011

VIRUS ZOMBIE???

Tajuk Filem yang saya impikan selama ini...

KALAULAH SAYA BERDUIT....... Filem HORROR+ACTION pertama yang akan saya buat adalah...... VIRUS zombi menular ke malaysia!! (apa pendapat anda?) kisahnya tidaklah sama dengan kisah zombi kampung pisang arahan mamat khalid yang ala-ala komik+komedi. Kisah yang ingin saya adaptasikan dari gabungan-gabungan kisah filem zombie yang banyak dimainkan di negara-negara luar seperti LAND OF THE DEAD, DAWN OF THE DEAD dan sebagainya.

Tajuknya ialah SERANGAN VIRUS ZOMBIE KUALA LUMPUR!!

sinopsis: Zafrul seorang ahli patologi yang terkena jangkitan Virus (Penyakit misteri) di luar negara dan pulang ke tanah air cuba menjauhkan dirinya daripada keluarga, membawa dirinya ke satu lokasi rumah besar yang tidak berpenghuni... dan sepasukan ahli paranormal pula membuat tinjauan ke atas rumah tersebut untuk kajian paranormal telah dikejutkan dengan situasi cemas yang berlaku apabila seorang pemuda yang bernama (Zafrul) yang menghuni di rumah tersebut secara tiba-tiba berubah seakan-akan menjadi mayat yang hidup dikatakan terkena virus misteri itu mengganas dan menyerang ke atas kumpulan paranormal yang datang membuat tinjauan di rumah tersebut... apa yang akan berlaku selepas itu??


KALAULAH SAYA BERDUIT....... inilah filem yang saya akan buat! hehehehehehehe

(Gigitannya membawa anda ke dunia mayat hidup)

SERANGAN VIRUS ZOMBIE KUALA LUMPUR!!


No comments: