I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 23, 2011

PSSI (Garuda) tak puas hati??

BOLA SEPAK

Nampaknya mereka betul-betul tak boleh menerima kenyataan sebenar yang pasukan GARUDA di baham HARIMAU MUDA kita. Apa-apa pun kita lihat sahaja gelagat persatuan bola sepak indonesia yang ingin mengadu kepada FIFA yang banyak menyatakan isu pengadilan yang diketuai oleh WASIT pada perlawanan akhir sukan sea tempoh hari.

BOLEH BACA PETIKANNYA DI SINI: KOMPAS BOLA


(GAMBAR) Petikan sebilangan komen penyokong dan juga peminat fanatik pasukan garuda nampak sudah boleh menerima kekalahan, tetapi berbeza pada persatuan bola sepak indonesia itu sendiri yang masih mempertikaikan isu pengadilan pada malam tersebut.

Ada juga sebilangan manusia ingin menjaja cerita (khabar angin) yang mengatakan Pengadil WASIT TOJU MINORU ditembak mati tepat dikepala. Cerita di ada-adakan ini juga membuat satu dunia memandang keji terhadap indonesia sendiri. (MEMALUKAN).

TANAH TUMPAHNYA DARAHKU!!

HARIMAU MUDA MENGAUM!!

2 comments:

Anonymous said...

hehe. apa2 jela kan. benda2 lain sepanjang sukan sea tu termasuk pengurusan lebih2 pengadilan sukan2 acara lain takde plak dieorg nak laporkan ..haha.. kencing muka sendiri je la dieorg ni

AzReE & MyRa said...

yu bro... nampak sangat diorang masih tak boleh terima kenyataan yang kalah dengan team HARIMAU MUDA kita... apa-apa pun terima kasih kepada semua rakyat malaysia yang banyak berdoa...

TANAH TUMPAHNYA DARAHKU.