I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 04, 2011

ULU BENDUL & BUKIT PUTUS BARHANTU?? Part 2

Selepas selesai perkongsian cerita dari abang mazidul kisah-kisah BUKIT PUTUS kami sempat bergambar dengan kesemua 8 kru PENYINGKAP FAKTA 666 dengan 2 insan Fact Finders terpilih mengikuti kami membuat kajian PARANORMAL di ULU BENDUL dan BUKIT PUTUS.

seterusnya kami teruskan perjalanan kami ke ULU BENDUL untuk berkumpul kesemua kru PENYINGKAP FAKTA sementara menunggu kehadiran wakil-wakil dari pihak sponsor team PENYINGKAP FAKTA iaitu dari pihak KASTURI SYIFA. Mewakili dari KASTURI SYIFA Ustaz Aznil tiba di ULU BENDUL di sebelah petang.

Setelah segala urusan sesi berjumpa dengan Fact Finders Negeri sembilan, aku dan abang razali diarahkan untuk mengambil nama dan setiap nombor i/c kru dan fact untuk didaftarkan di pejabat perhutanan ULU BENDUL untuk bermalam di situ.Setelah selesai proses pendaftaran nama kru di pejabat perhutanan ULU BENDUL aku diarahkan untuk membuat lawatan ke BUKIT PUTUS untuk mencari kawasan-kawasan hot spot disana bersama Alfee Jaafar dan 2 orang FACT FINDERS Jet Da Brutal dan Shaq.

Jet Da Brutal seorang (Lecturer Universiti Teknologi MARA) juga salah seorang kaum hawa pertama yang memberanikan diri bersama kru PENYINGKAP FAKTA membuat kajian paranormal pada kali ini.

Shaq seorang trainer yang juga bertuah dapat bekerjasama bersama kru PENYINGKAP FAKTA pada kali ini.

SEGALA HASIL AKAN AKU PAPARKAN KEPADA RAKAN-RAKAN SEMUA DISINI SEPANJANG KAJIAN YANG TELAH DIBUAT OLEH TEAM PARANORMAL INVESTIGATOR 666 PENYINGKAP FAKTA.



kru 666 PENYINGKAP FAKTA (PAGparanormal)



PERHATIKAN GAMBAR DI BAWAH: terdapat imej entiti dikenali sebagai 'ectoplasma'
dikenali oleh pengkaji-pengkaji paranormal.

dicelahan sebatang pokok terdapat imej tersebut.

dikongsikan bersama anda.

No comments: