I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 31, 2011

Momokan dari zaman berzaman!!

Info:

Apa yang anda fikirkan tentang team paranormal 666 ( PENYINGKAP FAKTA ) adalah kami BUKAN penangkap hantu, pemburu hantu dan sebagainya, adaian anda salah.. Mazidul Akmal Sidik yang mengetuai team 666 cuba membuat kelainan team 666 ini lain dari team paranormal yang ada di malaysia sekarang. Kami, cuba mengelak supaya tidak dimomokkan lagi oleh masyarakat yang ada sekarang, kami, cuba membantu masyarakat supaya mengelak dari tanggapan-tanggapan orang yang sering ditakutkan/menakutkan oleh masyarakat yang ada bercerita dari mulut ke mulut. Adakah puncanya datang dari kisah-kisah dan cerita di PANGGUNG?? cerita HANTU?? terpulang pada hak masing-masing untuk menilai.



Anak-anak kecil sering dimomokkan oleh ibu bapa sendiri dari kecil, CONTOHNYA:

kanak-kanak sedang bermain nyorok-nyorok, ibu dan bapa pula bersuara haaa! kena sorok dengan HANTU TETEK baru tahu...

Kanak-kanak bermain pada waktu petang menjelang ke waktu senja, ibu dan bapa juga bersuara, aloonngg!! masuukkk dah maghrib.. waktu ni syaitan keluar rumah!! (ada ke patut cakap dengan anak-anak sebegitu rupa?)

jadikan ia sebagai tauladan, buat yang terbaik untuk anak-anak kita supaya mengenali erti kehidupan sebenar dan tidak mudah ditakutkan dengan perkara-perkara sebegitu, InsyaAllah.


(gambar hiasan)

Adakah itu yang patut kita lakukan terhadap anak-anak kita sampai bila-bila? emosi kanak-kanak mungkin sedikit terganggu, dan akan diingat sampai bila-bila. Jadi kita cuba elakkan dari perkara sebegitu berlaku sekarang. Team 666 cuba merungkai/menyingkap adakah kawasan yang dikatakan itu berhantu? keras? dan sebagainya, dengan adanya alat-alat yang boleh membantu serba sedikit untuk team 666 membuat kajian, jika benar tempat itu ber ENTITI, kami akan kongsikan bersama anda, jika tiada apa yang berlaku juga kami akan kongsikan bersama.



Peralatan Team 666 untuk membuat kajian setiap aktiviti yang dijalankan.

No comments: